Den med blogguppehåll! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Den med blogguppehåll!

Publicerad 2008-08-12 16:05:15 i ,

Nu kommer ja ha ett rättså stort blogguppehåll!
Eftersom ja inte har något internet hemma hos mig !
Och de är för att Åskan dödade mitt modem & vi har inte hittat något bra än !
Så vet icke när ja kommer börja skriva igen sen ..
Men men kolla gärna min bdb & lite andra som ja kommer försöka lägga in någon bild här o där när ja e på jobbet!
Finns på mobilen om de e något  som någon vill!
Bye Bye (:

....

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela