Den med fortsatt blogg uppehåll!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Den med fortsatt blogg uppehåll!!

Publicerad 2008-08-17 20:04:23 i ,

Nu sitter jag här på pappas Dator!
För vi har bara ett modem till hans dator , eftersom vårat har pajat så får vi låna ett av telia!!

Men men sånt e livet, jag har haft värsta bästa helgen , men de ha fått sina konsekvenser , har ingen röst & mega förkyld :/
Hela helgen på vätterstranden eftersom de har varit vätterfesten , igårkväll hade vi nog roligast . de blev sjunga för ca 1000 pers :P vann inte tävlingen tyvär men va gör man inte för att testa på i radion  ? ? ;)
Sen på kvällen så va de sofies tur att testa på en sak till radion , de blev sky diving eller vad de heter , sjukt kul var de att lyssna på de xD
men efter de så va hon sjukt stolt att hon hoppade 30 meter upp i luften :D
härligt, hjärtat , ja är stolt över dig (:
men men , sen blev de lyssna på submarian , ja har en signerad cd ;)
Sen blev de stå vid stora scenen o skrika som värsta fjortisarna ja adam & sofie xD
Efter apan & alexander :p
haha , sjukt värt :D
o sen blev de gå från vätterstranden till östra centrum , missade 12:an så vi fick vänta på 2:an sen så fick vi gå typ 20 min till , fatta att vi hade ont i fötterna eller :o
Men men tack Sofie för helgen :D
Tack alla andra jobbar kompisar med :D
Måste ses ,  var ju sista dagen igår på radiolive med :(
blandade känslor blandade känslor !

Men men nu blir de se indiskfilm med pappsen (:
See ya, skriver nästa gång jag har internet :)
Bye Bye ! :)
Den med sommaren i centrum :)

Vickan , inget går utan dig!!
Jag saknar dig !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela