den med för sjutton gubbar :P - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

den med för sjutton gubbar :P

Publicerad 2008-07-29 23:28:25 i ,

Natten började med att ja satt uppe o Pratade med Anders tills kvart i två :P
Sen blev de somna vid halvtre o gå upp o duscha halv sex :P
tre timmars sömn , de e naajs :P
åkte till farmor & sov i soffan lite,
Tog bussen till stan , kom på att ja behövde pengar så då vatt de bara att byta buss o åka tillbaka till österängen till pappsen :P
Sen blev de bussen ner till stan , gick o kollade lite i affärer & sen blev de Träffa underbara supersöta Clara :D <3
De var sjukt värt , lite skitsnack om saker, & snack om lite olika , måste göras om i massor .
Du betyder massa Clara :)
Sen vatt de jobbet softisch .
men sen hände de som ja blev sjukt arg på !
När jag o Becka & Sofiiie , hade fixat ett repotage då stog vi o väntade på att få gå över vägen .
Först kom de en epa o så han som satt på passagerar sidan hade en vatten pistol & sköt på oss , o de va cola i !
de kom rakt på min kamera så nu e den helt cp , & typ funkar inte :'(
Blev så ledsen , har bara haft den 3 veckor :(
de är baaajs !
men men när ja kom hem va min kusin  , faster & Mogge här !
lite halv jobbigt , haft inte så bra dag så kommer varför damen hit:p

Men men !
asså , ja ha börjat bli gladare , börjar sluta tänka på allt som har hänt o ser framåt :p
blir glad när ja pratar sönder dina öron i telefonen :D
Säger bara , stackars dig anders :p
Du är massa bra vännen :D

På Måndag sticker Ja & Lovisa på en endagstripp med far till Halmstad För att träffa folk på lägret :D
& åka o titta på platsen !
Ja känner  att ja behöver titta på platsen för att förstå , att de verkligen hände !
Fy , blir nog jobbig dag , men ändå massa kärlek :D
Träffa mina vänner, Anders , Lovisa , Lydia med flera :D
Blir nog trevlig dag (:

Men men kolla på sex and the city nu :D
Bye :D



 Den med sommaren i centrum :)None....None

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela