den med tacken :) - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

den med tacken :)

Publicerad 2008-07-27 23:54:20 i ,

Igår va bästa kvällen på länge (:
Tack alla mina vänner för en underbar kväll , den blev lysnad även efter lite insedenter xD
även om ingen av oss ha kännt varandra länge , så är ja lycklig med er (:
Tackar :D

Veckan som gått nu då !
Torsdags va de att ta farväl av mina älskade vickan !
Så jobbigt , men också roligt, när ndom stog där och berättade minnerna som hade av dig så fylldes ja en bit av lycka !
Du har de bra , Du hade de bäst sista veckan & dagarna i ditt liv , du fick vara med dom du verkligen älskade !
Saknar dig mest Viktoria , du är saknad , Älskar dig mer än allt !

Annars resten av veckan , var de jobb för hela slanten :D
Men i veckan har även sondic varit hos oss :D
Trevligt att lära känna er Albin & Sanna :D
GTrevlig sista kväll fick vi också, igårdå för er som inte vet,
så var de Party i huskvarna för hela slanten :D
Roligt roligt, men som sakt , brända pommes , fylle kajjor & lasse xD
de va gött iaf :D
Massa snack med folket , och äntligen så börjar två av dom komma närmare varandra ;)
de blir trevliga jobb veckor ;)
men men , idag när ja kom hem dåe, så la ja mig i solen , var helt död, så ja somnade :P
Sov en timme där typ , så brännan e ju lagom fin nu :p
sen gick ja in , somnade två timmar i soffan typ :P
 sen ha de inte hänt mkt mer !
men men Tack för underbar vecka & helg folket , måste göras om <3

....

It´s hard to stand alone , and fight for your life "/

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela