längtan.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

längtan..

Publicerad 2008-06-02 21:40:53 i Allmänt,

Längtar kommer aldrig försvinna.
Längtan för att göra allt  ogjort.
Längtan att få dig tillbaka.
Längtan till att vara i din famn igen.
Längtan till att bara fråga varför du gjorde de!
Längtan till att få sjunga dom sånger min röst har samlat för bara dig.
En längtan som aldrig kommer förverkligas eller försvinna.

image14

Förstå någongång, Jag mår inte bra utan dig!
Nej du kan inte förstå , du finns inte längre.
Efter den hastiga bortgången du gjorde har fått mitt hjärta att stanna.
Det har fått mitt hjärta att brytas.
Det har fått mitt hjärta att  aldrig läka mer.
Du förstog inte.
Du förstår inte.
Jag saknar dig! ;/

Idag har ja bara tänkt, tänk på det som är omöjligt att de någonsin ska kunna hända :/
inte bra.
helda dagen har bestätt av den låten du tyckte om mest.
Du vet väl om att du är värdefull.
Den låten har gått runt i huvudet om och om igen .
satt o spelade den på pianot.
Det blev så ja blev tårögd.
Jag försökte även att spela in den så din dotter kan få ha ett minne av dig.
Men de gick bara inte.
Allt tog stopp :(
Sist när Leone var här så fick hon se bild på dig.
Jag såg i hennes blick att hjon va ledsen.
Hon saknar dig, Jag saknar dig.
Alla saknar dig.
Vi förstår inte.

Min sång skulle tystnat om det inte var för dom sista orden jag kommerihåg dig säga till mig .
"Fortsätt med Musiken Karin , Du kommer gå långt."
Jag trodde på det.
Men jag börjar tvivla.
Jag sjunger inte om ja inte verkligen tänker på dom orden .
Det är som att allt tystnar.
Det är jobbigt , Det kommer alltid vara jobbigt.
Men ja ska vara stark.
Jag ska visa världen att jag kan även om ja inte tror på det själv.

image10

Allt kommer försvinna en vacker dag.
Jag behöver allt stöd ja kan få.
Även om det inte verkar som att jag tar emot de!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela