baajs :p - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

baajs :p

Publicerad 2008-05-26 21:57:59 i Allmänt,

igår va ja superduper glad, idag är allt tvärtom , har sjukt ont i näsa, hals, huvud, mage :/
vet inte va de e .
men orkar inte skriva så mkt i bloggen , ska gå o duscha o sova nu typ .
vill bara lägga mig o döö just nu amputera bort huvudet iaf!
 image14
It's no good at all To see yourself and not recognize your face Out on my own It's such a scary place!

Saknar mikael så alla vet <3

image12

When my life is over, do you love me then ? <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela