gaash ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

gaash !

Publicerad 2008-05-29 22:46:57 i Allmänt,

Kul att komma till skolan o de första man hör , Karin du a med på första sidan på jp idag xD
haha då blir man lagomglad:P
image16
Igår fick jag veta att jag fick project arbete som feriepraktik i sommar roligt värre typ (:
ska ha radio project (:
så de blir jobba med Alexander typ :p
mer info gå in på www.ungradio.se
*gratis reklam* ;)

kom hem sätta sig här o börja plugga:p
sjukt tråkigt typp :P
men nu är iaf bokrecensionen färdig .
och idag pluggade ja typ som en gnu i skolan :p
hade svenska prov de gick la lite sådär, bara för att ja får såna himla hjärnsläpp.
imorgon blir de redigering av filmen o sen 30 min svenska.
Sen sitta i skolan 3 timmar o skriva färdigt min svenska uppsatts.
sen blir de FEEEEEEEEEEST :D
Nykterhetsförbundens avslutnings fest! *värt*
aja nu blir de duschen o sen sängen för sjutton :D

image12

Mikael, Jah saknar dig älskling , du betyder!
kommer inte klara mig utan dig i 2 hela veckor till!
Älskar dig massa!

*förlåt gamal bild*



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela