när glädjen fanns! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

när glädjen fanns!

Publicerad 2008-05-27 22:41:48 i Allmänt,

har verkligren ingen livs glädje längre "/
Liksom , skolan går skit, jag mår skit, alla bara tjatar.
Jag orkar inte mer förstå de !
Lite kortfattat om dagen !
Bussen
Loveejsa & Ilda
buss,
skolan,
projectarbete ,
matte,
buss,
hem,
softa tv för mitt huvud sprängdes,
stallet, höll på att ramla av när ja red :D
komma hem ,
äta duscha ,
prata med lovisa,
plugga lite lite smått.
skriva blogg.

detta har varit min dag.
tragisk o tråkig.

imon blir de en tripp till stan kl 9 på morron med loveejsa för att fixa en sak som folk inte ska veta så mkt om .
aja .
palla detta nu går ja till min säng o skriker i kudden , det får mig att må bra *nooot*

image15

Im not what you want to be!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela