Helgen som varit ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Helgen som varit !

Publicerad 2008-10-05 22:20:44 i ,

Tack Tack Tack , För helgen Tjejor <3
Denna helgen har varit bäst bäst bäst!
Lördag :

Vakna, åka med pappa till skillingaryd (:
åkte till Arne & Gunvor , fär bjöds på massa fika & de vatt mums mums (:
Sen bar de av till marknaden (:
köpte en fin väska (:
Sen så blev de åka till Åke & bigitta (:
Massa fika där med :)
Sen hem hem ljuva hem !
Sen blev de packa & sticka Till Nelly .
Sen där blev de flum & fix & bussen till jönköping .
På stan gick ja o ida o käkade på Chickimama (:
Sen blev de gå till donalds käka glass & så o sen pingst!
mötet var bäst på lörda live!
Träffade Anders & snackade massa med han , de vatt massa trevligt älskade vännen (:
De borde vi göra om!

Kärlek till denna helgen Me loves all of you ;) <3
Ni gjorde mig till den lyckligaste flickan i jönköping över d
agen <3

Har även köpt nya glasögon (:

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela