" Se u in heaven ♥ " - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

" Se u in heaven ♥ "

Publicerad 2009-12-29 23:05:15 i Allmänt,

Nu när ja tänker efter så är de så mycke dödsfall detta året.
Iaf två ja kan nämna här i bloggen.


5 Januari
!
Då ja bokstavligen talat trodde ja skulle gå sönder.
Morfar dog, En människa som har varit där för dig hela ditt liv, Borta.
Ja kommer ihåg telefon samtalet från mamma så sjukt väl.
Jag hade varit hos en vän på tjejkväll & när vi vaknat och snart skulle åka där ifrån ringer mamma.
Och säger att Morfar hade dött.
Hela världen verkligen stannade , i mitt huvud var bara dom orden.
"Morfar dog inatt"
Usch, verkligen inget ja vill tillbaka till.
både Farfar & Morfar är borta nu.
Ja har bråkat med tanken att han kommer tillbaka men han gör inte de, aldrig kommer han tillbaka.
Vi får ses i himlen istället! <3
Nils-Åke Nilsson , jag saknar dig!





7 April!

Även ett datum man kommer komma ihåg.
Sara skriver till mig på msn :
Och frågade om ja kände Sophie Lohede &  ja svarar ja och då berättar hon att Sophie hade tagit livet av sig.
Även där va de så att världen stannade ja visste inte va ja skulle tro.
Ja hade ju liksom träffat henne någon månad innan & då var hon så lycklig.
Men de var verkligen inget man kunde se , inte ens de närmsta såg på henne va hon hade i tankarna.
Sophie hade de Jobbigt , ingen kunde förstå de.
dagen hon skulle vittna mot han som våldtagit henne så tar hon sitt liv.
För hon klararade inte att sitta mitt emot den mannen som våldtog henne.
Helt förståligt, &att inte åklagarna 6 alla människor lät henne göra video domstol när hon bad om de.
Sjukt
En Mamma ska aldrig behöva se sitt barn lida samt hitta sitt barn död!
Kära vän, vi ses i himlen.
Vi alla saknar dig & ditt skratt <3



<3

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-31 10:16:20

<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela