"Im yours" - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

"Im yours"

Publicerad 2009-11-28 20:12:57 i Allmänt,

Jao , en hel helg på dreamhack blev de ju inte :(
Istället blev de sen hemkomst i torsdags kväll då ja hade 40 graders feber.
Mindre roligt.
Fredagen,
såg ut så att bara ligga o sova o vila o bara dricka för ja hade 41 graders feber spydde 1 gång med :/
Idag lördag,
har de varit lite bättre , ingen feber men den börjar komma nu igen ist :/
också mindre roligt , ingen röst heller:P
känns lite sådär, eftersom ja har uppsjungning på solosången i skolan på måndag, så den får ja skippa :/
Om ja nu ens orkar skolan på måndag..

Nästa vecka då ,
Ska försöka komma iväg till skolan ..
Sen ska ja försöka träffa "den" personen som ja tycker om så mycke ja o han hinner:)
För nu är de så att ja tror ja faktiskt börjar bli kär & de var tid för att erkänna de efter några veckor nu.
Kär & galen kan man nog kalla de faktiskt.
Lycklig bli ja med så :)

Så nu ska ja nog tillägna lite ord till denna underbara person tror ja!:)

I ett år har vi känt varandra lite smått nu och nu de senaste månaderna har ja förstått att de har varit något som e lite fel på mig själv.
Men inget dåligt fel utan bra fel.
Varje gång ja träffar dig är de som att mitt hjärta bara vill hoppa ur min kropp.
Och när ja hör ditt skratt & ser dig le , så vill jag bara smälta.
Jag har känslor för dig och de e första gången på länge ja känner såhär starkt för någon.
Jag hoppas att de blir så att vi kommer kunna dela livet tillsammans.
För ja är galet förtjust i dig!
Och ja saknar dig varje gång ja inte är i närheten av dig.
Söta lilla du , du har en sjukt speciell plats i mitt hjärta & kommer alltid ha.
"Om du vill ha mig , så kan du få mig hur lätt som helst!"
Du har tagit mitt hjärta med storm <3


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2009-11-29 23:11:51

Krya på dig. :) Och lycka till med kärleken får man väl säga. ;) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela