"Känn en doft av kärleken,Den når in i varje liten vrå,den finns där dom är." - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

"Känn en doft av kärleken,Den når in i varje liten vrå,den finns där dom är."

Publicerad 2009-11-29 20:51:11 i Allmänt,

Jag bara bubblar av alla känslor jag har numera, vet liksom inte vart ja ska ta vägen!
Om ja bara inte vart sjuk så skulle ja umgåtts varje minut ja kunde med dig.
Men nejnej , ja ska ligga hemma med himla "svin"influensa (inte säkert)
Jag saknar din röst , dina kramar , ditt leende, ja allt med dig.
Vi har inte träffats på en vecka nu och de gör ont i mig.
För ja saknar dig så galet mycke.
O att ja inte bara kan ringa o prata med dig gör så ont i mig.
men har ja ingen röst så har ja inte:(
Du har gjort mig lycklig igen, verkligen inget ja har varit på jätte länge.
och verkligen inget ja hade planerat att bli på ett bra tag.
Men du är bra, du är bra för mig!
Jag tycker om dig :$ <3
_______________________________________________________________________________

Fortfarande sjuk och verkligen inte glad för detta.
snyta host snyta host är de som låter hemma hos oss.
elr när ja hostar låter de som lungorna ska hoppa ut vilken sekund som helst.
mindre lycklig över de:P
Men Men snart börjar " mitt stora feta grekiska bröllop" och de måste man ju titta på så :)
Peace and love!



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela