"Wants to share, shows he cares,Thinking your the one that I've been waiting for" - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

"Wants to share, shows he cares,Thinking your the one that I've been waiting for"

Publicerad 2009-11-30 15:38:53 i Allmänt,

Vet ni hur många timmar sammanlagt ja sover dehär timmarna när ja inte mår bra?
ca 3.
Och de är inte bra för mig.
ja varknar hela tiden hostar upp mina lungor & spyr & snyter mig.
fräsch tänker ni , men de är verkligheten i mitt sovrum just nu.
ingen action där inte.
Och så de här med Julstämning?
bara jag som inte kommit in i julstämning?
Ja orkar verkligen inte med Julen , för den suger hårt.
Som vanligt kommer de sluta med att ja sitter o kollar på dumburken och bloggar & har allmänt tråkigt.
Julen är inte som den ska längre.
okej , vi har julmat, mormor & morbror kommer hit.
men ingen mer Morfar. :/
Förr i tiden hade världens firande.
med närmsta släckten på båda sidorna.
Mina kusiner & farmor & farfar & faster o hennes dåvarande.
Och min mormor & morfar & morbror.
Med tomte och allt och vi var så lyckliga morfar , farfar & pappa låg i soffan & sov och vi sprang runt och skrek.
Jag saknar den tiden.
Det var riktig jul.
Men nu är de mindre än en månad kvar och jag orkar verkligen inte.
Men hoppas att jag har en som kommer underhålla mig lite i jul när ja har som tråkigast <3

varför ja vill bli frisk just nu är två speciella saker.
1. för att ja har så ont hela tiden.
2. för att ja vill träffa DIG igen <3

Endast därför ja vill bli frisk just nu , ja skiter i allt annat.
Men Men va ska man göra.

Aja, nu blir de fixa hemmet som ser ut som ett bombnerslag innan mamma kommer hem :P
Peace and love!




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela