Blogg pause ???? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Blogg pause ????

Publicerad 2010-04-12 22:04:21 i Allmänt,

Jag funderar på blogg pause , även om ja inte skriver mycke på dagarna så funderar ja på bloggpause.
Har för mycke på hjärnan just nu , Usa resan som inträffar på lördag.
Slut mellan mig och Robin , ja , ja vet inte va ja ska fortsätta..
Ja kommer lägga upp innan jag åker till USA min adress till Resebloggen , så ni får kolla på den de dagarna jag är där.
Ha de så bra nu fram tills dess bloggläsare..
Om ni vill höra av er så skriv en kommentar så får ni min msn :)



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: pepparkakan

Publicerad 2010-04-12 22:11:52

Jag kollar ofta in här, den är riktigt snygg.

En sådan blogg skulle man ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela