You got a piece of me, And honestly , my life would suck whitout you! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

You got a piece of me, And honestly , my life would suck whitout you!

Publicerad 2010-01-31 12:41:03 i Allmänt,

Jag vet att du vill de bästa.
Men ibland så räcker de inte till....
Visst ja kanske är som du säger , men som ja känner nu så kommer ja inte kunna ändra på de.
Om någon hade sakt de tidigare & inte komma 2 år senare så hade de varit mycke enklare..
Det är såhär ja är , visst ni kanske försöker se de bästa i mig.
Men de finns inget bästa i mig.
Och ja , jag sätter upp en mur runt mig & släpper inte in någon när ja mår så dåligt som jag gör.
Jag pratar inte om mina problem med vem som helst, jag pratar helst inte alls om dom.
Jag vet att ja mår dåligare av de , men va ska ja göra ?
Jag kan inte de .
Så mycke problem anser jag att jag inte har.
Jag anser inte att ja behöver prata om mina problwm med någon .
För dom som lyssnar har varit med om så mycke värre saker.
Mina problem är inget emot deras.
så ja bygger min mur större & större för ingen får komma in.
Det är som att knäcka hål i ett löskokt ägg.
När man väl knäcker hål i de så¨rinner allt ut & det blir jobbigare att städa upp allt sen..


visst ni kan försöka knäcka hål på mig , men allt kommer rinna ut & då kommer ja må ännu dåligare.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela