Your the voice i here inside my head!♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Your the voice i here inside my head!♥

Publicerad 2010-01-31 20:58:42 i Allmänt,

Skolan imorgon , någon som är taggad ?
Ja är väldigt taggad på att sluta tidigt & bara göra inget tills Älskling kommer.
Men borde plugga , ligger efter så sjukt .
Men ja orkar verkligen inte skolan längre ..
Orken finns liksom verkligen inte.

Och vet ni??
Någon som har någon idé på vad man kan göra på Alla hjärtansdag ??:)
Älskling jobbar på morgonen tror jag, tråkigt nog.
Och ja kan inte skriva ut vad ja redan har fixat för ja vet att min käraste läser min blogg !
Så tyvärr ;)
Men jag vill hitta på något speciellt som visar exakt hur mkt jag tycker om honom :)
Idéer tas gärna imot , även från dig Robin ;)

Men men nu ska ja nog försöka se någon film :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica :)

Publicerad 2010-02-02 09:33:21

Ja , jag har lite små idéer vad jag och Alex ska göra. Om det är öppet ska vi nog in på rosenlund och bada för det är något vi tycker om båda. Kanske inte det jätte romantiska men det kommer! Sedan bjuda på resturang (Y) ^^ Ta något simpelt . Det behöver inte vara jätte pampigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela