hejsansvejsan! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

hejsansvejsan!

Publicerad 2010-06-16 09:56:59 i Allmänt,

Nu såg ja att ja får bara mer & mer läsare varje dag som går , ändå så skriver ja inga inlägg typ :P
Men Men , Sommaren har äntligen kommit till Jönköping , strålande solsken , inget regn & blask.
Idag eller snart ska ja åka till tandläkaren , de ser ja verkligen inte fram emot.
Men efter de så ska jag nog åka till stan & kolla på Robin när han sjunger på hovrättstorget här i jönköping :)
Sen får vi se va dagen bjuder på .
Måste köpa parfym och lite sådant med.
Men men
Ha en underbar dag. byebye

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela