Håll mitt hjärta! ♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Håll mitt hjärta! ♥

Publicerad 2010-06-14 23:26:40 i Allmänt,

Jag skrev ett långt inlägg om speciella personer i mitt liv som inte är så speciella längre.
Men ångrade mig och raderade de.
För de gör ont i både mig och kommer nog göra ont i dom sen när dom läser de ja skrivit.
Istället ska ja skriva om personer som har en speciell plats i mitt liv.

Nelly Sander:
En vän som alltid kommer finnas där & ja kommer finnas där för.
Vi har känt varandra i tre år nu och de känns som en störredel av livet.
Vi hade en tuff period både du och ja , men vi har alltid klarat av allt tillsammans.
Vi vet nu var vi har varandra.
Bara för att vi inte går i samma klass längre hoppas ja att vi ändå kommer umgås som vi gjort senaste tiden!
Jag kommer alltid ha dig som kärast i hjärtat.
Du är en vän jag aldrig släpper taget om.
Du är speciell för mig <3



Robin Larsson:
Älskling, äckling, snygging , ja allt vad du heter för mig.
Vi har haft våra studer , förhållande till och från.
Men nu känns allt verkligen perfekt.
Jag älskar dig så galet mycke och mer blir de för var dag som går.
Jag känner en trygghet när jag är med dig.
5 månader har vi kämpat, glidit ifrån varandra, hittat tillbaka till varandra.
Jag hoppas bara nu att detta håller & att du är min bara min <3
Du är mitt liv , mitt ljus!
Jag älskar dig älskling du är de bästa som finns <3



Det finns så många mer som ja håller kärast om i mitt hjärta.
Men ja känner att de här två är verkligen de viktigaste.
Det är de två jag VET finns där när ja mår som dåligast.
De är de två som ja kan dela all glädje med.

Tack för att ni finns!!!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-15 00:39:09

<33

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-29 20:56:06

KARIN DU ÄR SÅÅ BÄST; jag sakanr dej ski mkt nu!1, vad gör du på måndag elr tisdag?

dejit snart, för du är såå braa och jag älskar dej <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela