hot ´n ´cold♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

hot ´n ´cold♥

Publicerad 2010-03-31 14:26:25 i Allmänt,

Jag ska snart åka iväg på körövning :)
blir kul att träffa alla , men föst ska ja nog ner och ta mig något att äta , typ sallad eller något .
Vi får se vad som  hinns med:)
Jag känner mig mega vårig idag, skjorta , klackar vår jacka !
åååh, de är skönt ute även om solen inte lyser på.
Träffar ju även älsk på kören , imorgon åker han , usch usch usch!
Saknar honom redan även om han inte åkt.
men de blir nog bra, han behöver komma iväg och slappna av och så min lilla pojk!
Men Men nu ska ja göra igorning de sista för åka.
bloggar sen igen :D <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela