What a beautiful day♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

What a beautiful day♥

Publicerad 2010-03-31 21:52:03 i Allmänt,

Okej , när ja kom till stan gick ja in på Tacobar och köpte mig en sallad, mums mums säger jag bara :)
Sen åkte jag till skolan , för kören.
efter en halvtimmes prat med Olver kommer Emelie och säger att de inte är någon kör.
JIPPI JIPPI.
Kunde kollat färdigt på hela perl harbor istället här hemma liksom.
Men sen kom Älsk och de blev prat och musik i öronen .
Sen stack ja till stan, smsade Jessi och skrev " Hej snygging , vill du följa med till stan , bussen går om typ 9 minuter!"
Fick inget svar sen kommer bussen från motsatts håll och av stiger Alex & Jessi , Jessi går över till mig och pratar lite , sen frågar ja om hon ska med till stan , sagt som gjort satt vi på bussen , Jessi kollade på sin mobil och sa " du har ju skickat sms till mig"
haha , lite komiskt faktiskt.
Sen kom vi ner till stan , gick en bit in på gatan och kom på att vi skulle vända och dra oss till a6 istället.
De blev köpa lacktights och kolla runt lite.
halv bestämde lite med Jessi att ja ska köpa Convers till henne när ja åker till Los Angeles.
Vi får se lite hur de blir med de.
Sen satt vi oss på nya Espresso House, blev chai latte samt en cheescake, mums fillibubblan.
blev mycke prat skratt och så!
ååh tycker verkligen om Jessi!!!

Imorgon blir de skolan , sen stationen och pussa Robin hejdå.
samt visa honom hemlisen (A)
kul kul:D

Men nu duschen , sen sova!
NattiNatti människor :) <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sexica ;)

Publicerad 2010-04-01 06:39:12

Det var verkligen dagens höjdpunkt Karin! Det var roligt att stöta på dig på busshållsplatsen och ta en tripp till A6, mer sånt :D Och det där med skorna är inte livviktigt, om du kan fixa det ska jag kyssa dina fötter annars så lever jag vidare ;)



Tycker om dig med Kaariin! :D <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-02 11:28:34

Espresso house är alltid bäst!

sv: nej vad grymt! jag förstår att du måste ha blivit ledsen! men visst blir man glad när man vet att man blivit lurad? just när det gäller en sak som man verkligen blir upprörd/ledsen av!

Postat av: EVELINE - Suncloud

Publicerad 2010-04-02 13:20:37

gott med tacobar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela