You´re the one that i want ♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

You´re the one that i want ♥

Publicerad 2010-03-30 22:16:47 i Allmänt,

Jag har kommit in i en sådan där undebart glad period.
Jag är kärare någonsin , allmänt lycklig.


Dagen har varit jobbig, men ändå lugn.
blev lite jobbigt på dansen , men nu efter har de faktiskt gått över.
Sen kom älsklingen till min skola , åå, lycka på de!
Sen kom far min och så åkte vi och hämtade mormor & mamma .
Och sen köpte vi tyg till min blivande balklänning , mormor fick med ett finger och bestämde färgen!
Så ljusblå & svart kommer den bli nu :)
kommer bli fint, fattar ni hur snygg Robin kommer vara eller? ;)

Imorgon (onsdag) är jag ledig ledig ledig!
så imorgon blir de sova lääääänge , ta de lugnt på morgonen , fixa lite på dansen sen in till kören , ska försöka hinna ner till stan & kolla på lacktights & kanske hittar någon snygg partytopp :)
får hoppas på de :)

på torsdag blir de skolan , sen ska ja åka och pussa min älskling hejdå , han åker till norrtälje i helgen:/
tråkigt för mig , men han kommer hem på tisdag igen !
sen är de ju 4 månader för oss :D <3
ååh, ja längtar tills ja träffar honom den veckan sen.
Förhoppningsvis åker vi till gbg nästa lördag & är med i idol uttagningen.
även omja inte kan sjunga för 5 öre , men va gör man inte för sin boy & sin vän? :D
jo man gör ALLT!

men men nu ska syster ha datorn , uppdaterar imorgn igen :D
pusspuss

Jag och Kajsa på fotolektionen för en vecka sedan:D


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela