tjollahopp! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

tjollahopp!

Publicerad 2010-05-29 14:57:37 i Allmänt,

Idag har ja varit inne i stan och jobbat lite , kom hem för en halvtimme sedan.
köpte ett par skitsnygga skor på scorett som kostade egentligen 599:- men ja fick dom för 100 ;)
Snacka om att ja är glad, dom ska ja lätt ha på studenten !!
Men Men nu ska ja snart packa lite för ikväll blir de hem till Larssons och sova.
Men på kvällen blir de rixFM här i jönköping och sen blir de nog fest eller krogen , karin är taggad
Men Men nu ska ja packa lite :D
byebye :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela