En konstig saknad. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

En konstig saknad.

Publicerad 2010-10-09 19:33:13 i Allmänt,

Idag när jag åkte ifrån min älskling kom de en klump i magen, en klump som inte försvunnit än.
direkt när jag stängde dörren kom tårarna.
Ja vet inte var klumpen och tårarna kom ifrån .
En konstig känsla kom igenom hela kroppen , och nu denna kväll känner ja större saknad av honom än den varit förut.
De gör ont i hjärtat detta, tårarna är påväg såfort jag bara tänker på honom.
Älskling, stay whit me for ever ?? <3

Ja vill bara få ett förbannat jobb snart så jag kan leta efter lägenhet i jönköping, flytta ihop med dig så vi kan starta ett liv tillsammans på riktigt, de gör ont i mig att ja inte gör något på  dagarna.
De har ju gått så långt att ja inte har lust att göra något,
inte träffa kompisar , inte åka och leta job längre för ja vet att "DOM TAR INTE IN EN SÅDAN SOM MIG!!"
UUUUUUUUUUUUSCH , jag hatar detta...........


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela