the days after christmas ! ♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

the days after christmas ! ♥

Publicerad 2011-12-26 22:13:18 i Allmänt,

Jag måste erkänna att jag mår väl lite som jag förtjänar efter nästan en helnatt utan sömn :o
Utgången igår blev ju inte så kul som jag trodde förutom att T vad där (A)
Så han lyckades faktiskt göra min kväll lite bättre igår (A)
Vaknade nyss efter 2 h sömn i soffan , va tänkte jag där egentligen ? eftersom nu lär jag ju aldrig somna för natten igen :o
Dåååååligt av dig Karin :o

Hoppas alla har haft en toppen jul , de hade jag väl efter omständigheterna av att verkligen inte tycka om julen.
Men julstämningen kom ju aldrig riktigt fram , utan snö big time, blåst(storm) och regn ist , toppen ? naaah jag vet inte riktigt:o
Aja nu ska jag väl ... ? 
Ja va sjutton ska jag göra?
chilla typ (y)
Ha de toppen människor , byebye !

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela