..... saknar .... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

..... saknar ....

Publicerad 2011-07-05 22:54:49 i Allmänt,

Jag har faktiskt kommit på att jag saknar bloggen , de gjorde innan så ja skrev av mig alla mina känslor och sorger.
Men Sen blev de som en hasp , ja blev lycklig och då glömde ja bort bloggen ..
Och nu har ja kommit tillbaka till den punkten att jag mår dåligt.
Det händer så galet mycket under ens liv och man känner ofta väldigt ofta att all skit händer samtidigt.
Jag är i den sisten nu , allt händer samtidigt och de gör så känslor som ja hållt inne i flera månader börjar göra så den lilla bägaren håller på att rinna över:(
Men allt löser sig snart hoppas ja <3
Jag hoppas att ja ska skriva mer här nu , glömma allt annat o skriva av mig.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-07-07 11:22:45

Ibland snurrar livet till o allt blir väldigt kaotiskt. Men det finns fina stunder också... Ta vara på dem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela