Tankar... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Tankar...

Publicerad 2011-07-07 12:40:46 i Allmänt,

Ibland blir man så trött när man kollar på alla bloggar som finns här i sverige .
de där Snygga söta blonda smala tjejerna som faktiskt inte är så snygga när man ser dom i verkligheten .
Inte konstigt att "vanliga" männsikor mår dåligt över alla dessa tjejer som anses vara perfekta.
Och faktiskt har bloggen som ett jobb så de får betalt för att göra alla saker som att träna och allt.
En annan har ett 7-16 jobb och efter de är man så galet trött och har sysslor i hemmet att göra.
Sen bara för att man inte har den där perfekta kroppen gör de så man är mindre värd för flera människor, och de gör ont i mitt lilla hjärta!!
Ja menar alla människor är/ska vara lika mycket värda!!
Detta är tankar jag tänker på när ja ligger här hemma sjuk.
Ja vet att många kommer hata mig nu men va fan , några fler som hatar mig gör ju inget^^
Jag vet ja låter bitter men just nu är de så ja är...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela