att mista.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

att mista..

Publicerad 2011-03-01 22:06:48 i Allmänt,

Att mista den man älskar mest av allt, är de som gör ondast av allt!
Mitt liv var du , nu är jag ensam kvar.
Du undviker att prata med mig, du försöker försvinna ifrån mig.
Även om vi sa att de skulle vara vi för alltid ,
vi sa även att vi kommer alltid vara bästa vänner, vad hände?
du pratar inte med mig, snälla snälla kom tillbaka till mig!
Ett år och tre av de bästa månaderna i mitt liv och ja fick dela de med dig,
du kom in i mitt liv när de va som jobbigaste,
och du ska ha mycket tack för allt du har hjälpt mig med denna tiden <3
Tack Robin Larsson för allt <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela