Fånga dagen!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Fånga dagen!!

Publicerad 2011-11-18 12:44:43 i Allmänt,

Folk säger att man ska fånga dagen , och idag måste jag väl göra de o inte hela tiden sitta framför One tree hill :o
Så idag har jag endel på listan att ta tag i !
  • Städa
  • Ta in pelletssäckar
  • Laga mat
  • Fxa mig
  • Fika med Frida och Ilda ikväll med!
Jag hoppas att ja kan fixa detta innan halv 6 ikväll för då kommer Frida och hämtar mig.
Nej nu ska jag göra en god tonfisksallad :D <3
Bye Bye folk ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela