Allvarliga tankar och bekännelse. . . . . . - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Allvarliga tankar och bekännelse. . . . . .

Publicerad 2011-11-17 21:08:50 i Allmänt,

Jag ska ta tag i allt när jag orkar!
Det är och har blivit för mycket nu och jag orkar just nu inte ta tag i de!
Så just nu ska ja låta mig vara den där lilla flickan som bara ligger och tänker igen och inte vill ha kontakt med omvärlden.
Folk kanske blir rädda om jag säger att jag inte mår psykiskt bra ?
Men de e inget att vara rädd för, deperition kommer alla in i de någon gång i livet.
Vissa kommer in i de oftare och då blir det en sjukdom.
En sjukdom som ibland läker och ibland tyvärr gör så man dör.
Man kan dö av ett brustet hjärta , Man kan dö av allt rent ut sagt.
Och det finns olika grader av deperition ibland går det så långt att man faktiskt tar sitt egna liv.
Och jag lider när jag hör att folk faktiskt gör de, tar sitt egna liv!
Varje dag kämpar  alla ifrån att inte hamna där , där jag är just nu.
Och jag kämpar att komma upp hur detta svarta hålet som jag känner just nu!
Och jag vet att jag och även alla andra som är där kommer komma upp där ifrån
Kanske inte snart, kanske imorgon, man vet aldrig!

Nu vill jag bara säga , ta vara på dom ni har runt om er.
Man vet aldrig vem det är som är i de svarta hålet för dom är oftast bättre på att dölja sina känslor än en "normal" person.
Bilden är tagen för ca 3 årsedan om inte mer när jag mådde som sämst!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela