Frågan !! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Frågan !!

Publicerad 2011-10-06 17:30:36 i Allmänt,

Idag fick jag frågan , "Karin när ska du skaffa kille då ?"
Då kom det upp för mig att de är faktiskt bara jag i vårt tjej gäng som är singel!!
Och det är då ja märker mer o mer att vännerna oftast är med sina pojkvänner istället för att vara med ensama mig!
Tragiskt men sant, men ja klandrar dom inte för jag vet själv hur det är att vara nykär !
Jag älskar mina tjejer ändå !!
Jag får väl försöka hitta en kille så vi hamnar på samma nivå allihoppa ?
För är trött på att vara ensam !
Orkar inte gå ut o leta ragg längre eller något sådant:/
Aja de löser sig nog, man ska inte skynda på kärlek för då blir det bara fel !

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-06 17:58:40

JAG ÄR JU SINGEL!!!! <3

Postat av: Maja

Publicerad 2011-11-29 13:58:01

Du säger så mycket sant och det jag mest tar till mig av ditt inlägg är din sista mening: ".... man ska inte skynda på kärlek för då blir det bara fel"



Tack för den, det gav mig styrkan att bara fortsätta och låta det som händer hända, inte tvinga sig på eller tvinga fram något :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela