Nu säger jag ifrån!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Nu säger jag ifrån!!

Publicerad 2011-09-28 20:30:48 i Allmänt,

JAG ORKAR FÖR FAN INTE MER !!!!
När i helvete ska alla bara låta mig vara???
Ser ni inte att ja verkligen inte orkar mer?
De är därför jag skriver här idag, för att ingen fattar att ja mår dåligt som jag gör nu !
Och de är denna tiden ni ska berömma mig för att ja ens orkar gå upp på dagarna!
Jag går till jobbet med gråten i halsen , tankarna i huvudet  och trött kropp för ja inte har sovit på tre dagar kanske!!
Och nu säger jag faktiskt ifrån!!
SLUTA KASTA MER JÄVLA SKIT PÅ MIG NU , FÖR JAG ÄR PÅ BOTTEN!!!
Så fuckers jag svarar inte på sms,msn,telefonsamtal,facebook för att just nu orklar jag inte just de problemet du kommer med till mig !!!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela