död åt flugfan!!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

död åt flugfan!!!

Publicerad 2012-08-13 15:04:56 i

Jag har uppet ballkongdörren i 3 minuter och två irriterande flugor flyger in.....
Jag fattar inte vrf dessa insekter ska finnas, borde fan utplånas!
 
Snart ska jag och kära Antonia gå till en förredetta vän och hämta Antonias saker ,sen blir det en tripp till lilla Tenhult för att fira världens sötaste 3 åring som fyller år imon, ALLT ska vara rosa med, så tre paket med bara rosa saker i är fixat:)
 
Dålig uppdatering som vanligt men ja skriver bara när jag orkar och har tid, för just nu är det jävligt mycket i mitt liv och dom jag umgås med som jag vill ta i tu med , hoppas de som faktiskt läser har förståelse för detta :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela