Utkast: Aug. 09, 2012 - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Utkast: Aug. 09, 2012

Publicerad 2012-08-09 21:52:01 i

Jag vill bara skrika, skrika som ett litet barn kan göra när den har ont någonstans.
Jag vill skrika så de hörs att jag har ont. ont i hjärtat och själen..
Jag har lärt mig att hålla allt inom mig , folk säger att de inte är bra att göra det andra tycker att man ska.
Jag vet inte hur jag ska ty mig till folk längre, är bara irriterad och vill bara skrika och gråta. 
Går hos en kurator som inte verkar förstå så mycket, får ångest attacker.
Jag vet inte längre vad jag vill göra med mitt liv längre, jag vill bara SKRIKA, men när jag gör de så är det ingen som hör, ingen som bryr sig, för jag skriker för lågt.
Det gör ont , men jag vet inte vad de är som har gjort så jag känner såhär.
Mina tankar går endast i irritation hela hela tiden , säger något något litet fel så blir jag så irriterad jag orkar inte ha det såhär, jag blir galen , när ska något hjälpa ? 
Får se om skriva av sig lite hjälper annars får jag försöka med något annat.
 

JAG VILL BARA SKRIKA

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela