Skaffa barn som ung eller äldre? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Skaffa barn som ung eller äldre?

Publicerad 2012-02-22 23:52:49 i Allmänt,

Jag har den senaste tiden haft många kompisar som fått barn,
den yngsta vännen är 17 och den äldsta är 23.
Man märker verkligen hur dom älskar sina barn och avgudar sina barn.
Och jag ser verkligen upp till mina vänner som skaffar barn i den åldern och blir en såkallad "ungmamma"

Det finns dom som tycker, barn ska inte ha barn , i den åldern ska man leva livet, ni kan inte ta hand om dom ordentligt o jada jada jada...
Har folk allvarligt inget annat att prata om ?
Det är väl för fan inte någon skillnad om du är 18 och får ett barn eller om du är 30?
Bara för att man är ung betyder de inte att man inte kommer kunna ta hand om sitt barn, de finns folk som är 50 som inte kan ta hand om sina barn, men dom pratar man inte om ?
varför ?
Jag ser verkligen upp till mina vänner som skaffat sig barn i "tidig ålder"
Jag ser mer kärlek dom ger sina barn än vissa som är äldre gör faktiskt konstigt nog.
Tjejer ni är de bästa mammorna som jorden har skådat i mina ögon iaf .
Och ni har världens finaste barn 






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela