Tankar från sängen ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Tankar från sängen !

Publicerad 2012-02-23 00:25:03 i Allmänt,

Alla vet hur svartsjuka är right ?
Men varför i helvete måste de vara de jobbigaste som finns!
Och tack vare faktiskt Facebook kan svartsjuka komma upp för lätt nästan , ja menar alla taggar sig på olika ställen med olika personer , eller någon lägger upp en bild på den man gillar kanske eller så?
Jag HATAR verkligen känslan av att gilla någon kille och flera tjejer taggar/skriver om den o jada jada jada !!

Natti natti från Sängen :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela