Friskare , piggare , hoppas det håller sig :) - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Friskare , piggare , hoppas det håller sig :)

Publicerad 2012-01-27 19:41:09 i Allmänt,

Ja som det står i rubriken , imorse hade ja ingen feber , var nästan tillomed på gränsen till undertemp istället , lite mysko !
Skulle egentligen jobba imorgon och fira faster med en utgång men de blev de inte nu så blir hemma hela helgen ist! Men de är behövligt ibland inte för att ja varit ute sen nyår , mina kompisar tycker ja e konstig eftersom innan var ja ute mins 1 dag varje helg ^^
Aja Karin har bytt lite sätt att leva på nu när ja blir gammal ;)

Men men alla får ha en riktigt toppen helg :D


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela