Ja e så sjuuuuker så jävla sjuuker!!♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Ja e så sjuuuuker så jävla sjuuker!!♥

Publicerad 2012-01-25 18:40:59 i Allmänt,

Har varit hemma hela veckan för att ja spydde i natten mellan söndag till måndag, sen har de inte varit mer med de så ja fick faktiskt gå till skolan idag.
Vaknade med ont ont ont i lederna o tänkte de e för ja itne sovit så mkt inatt.
Åker till faster säger grattis, sover en stund o sen skulle ja ner till stan o göra en uppgift i skolan med Sandra.
Sen när vi kommer tillbaka känner ja att ja börjar frysaa mer o mer o må allmänt mkt mer sämre.
Efter skolan skulle mamma o pappa handla så ja tänkte ta en fika med min allt för saknade vän Jacci som ja verkligen inte träffade igår utan mer än ett år sedan..
O vi satt där o fikade o märkte att ja inte ens fick ner en halv äcklig slimig sak som ja brukar älska i vanliga fall.
Sen kommer mina föräldrar vi åker hem , kollar min feber så visar de att ja har fucking jävla 39.7 i feber.
Jippi känner jag så nu ligger ja i sängen o ska försöka sova men känner att de e lite tidigt för då sover ja inte på hela natten...
Så GODNATT!!!!!!!!!


Jacci och ja när vi va små allt för små , på min 18 års dag <3


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela