Blogg blogg kära blogg. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Blogg blogg kära blogg.

Publicerad 2012-06-07 23:39:52 i Allmänt,

Förlåt men orkar verkligen inte lägga min faktiskt dyrbara tid här,
Speciellt när jag mår som jag mår och faktiskt knappt har fritid .
Jobbar hela tiden , samt sjuk/migrän hela tiden.
Imon ska läkaren ringa och höra vissa saker om mina beslut, insomningstabletter eller inte?
Dom ska visst göra så man faktiskt kan sova igenom en hel natt med.
Så ni får ha lite hänsyn om ja inte bloggar alls, men ibland kommer det något om jag orkar och har tid.
Tack på förhand!



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2012-06-08 20:05:08

åh gumman =( det låter ju inte alls bra! så himla surt... hoppas verkligen att det blir bättre snart <3 stackare!! här är det finfint... är skitglad över att jag fått jobb =) helt sjukt asså.. från att inte haft nånting till att få så mycket kontakter och möjligheter.. allt tack vare eductus! henrik kom in till mig på kicks nere på stan och hälsade på en dag och jag frågade om han skulle komma på avslutningen och han sa att han inte kommer =( han fick inte för kenny från eductus för att han jobbar på ett konkurrerande företag.. SÅ JÄVLA SURT!! ska vi spamma den där kenny färdigh med mejl eller alla från klassen och säga att vi insisterar på att ha med henrik på avslutningen!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela