Tråkigt tråkigt tråkigt!!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Tråkigt tråkigt tråkigt!!!

Publicerad 2012-06-13 22:09:47 i Allmänt,

Att en mage kan ställa till så himla mycket problem ?
Sen i söndags har ja ständigt haft ont i magen , ibland mycket ibland lite.
Just nu är det ganska lugnt och förhoppningsvis är det väl inte lugnet före stormen.
Läkarna vet inte riktigt vad det kan bero på men dom har sina aningar att de är stormen innan den inflamerade bildtarmen ..
Det känns ju inte riktigt okej men man får finna sig i de .
Känns som att jag snart kommer börja klättra på väggarna snart för att jag orkar inte vara hemma hela tiden , men men what to do ? :P
På fredag har vi avslutning med klassen for real.
Känns lite sådär nu har vi ändå haft tanken att vi kommer träffa varandra efter praktiken igen.
Men Men de finns en tid för oss att också komma ut helt på arbetsmarknaden.
Kommer sakna alla mkt men kommer även bli kul att se vad som har hänt för alla nu efter 2 månader ifrån , vilka som fått jobb och vilka som inte fått.
Efter de så blir de för mig att gå till mitt nya jobb jag fått genom praktiken :)
Sen på kvällen blir de kanske gå lite till vätterstranden för att träffa gamla klasskompisar från gymnasietiden och grilla lite, får se helt enkelt annars kör jag nog myskväll med min älskade ifall han orkar de ;)
Nuvarande Klassen
Dåvarande Klassen




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Publicerad 2012-06-13 23:48:05

Men oj! Jag blev alldeles varm när jag kom in här och såg din kommentar, tack så mycket för tanken att lämna ett spår efter dig! <3 Hoppas du finner bloggen intressant & vill stanna kvar här hos mig!



Haha, sen 09... ja då måste du ha läst en jäkla massa inlägg! :D Massa Kramar från oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela