Jag saknar dig mindre och mindre♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Jag saknar dig mindre och mindre♥

Publicerad 2012-03-05 21:52:48 i Allmänt,

Minnen som man just nu bara vill lämna , som skuggan av dig i mina drömmar.
En människa som sätter sig i ditt minne och stannar där även om du vill att människan ska försvinna därifrån.
Jag saknar dig mindre och mindre , det kommer annat emellan och det är bra.
Meningar som just nu för följer mig , jag börjar redan glömma dig, glömma det lilla vi faktiskt höll på att bygga.
Ett bygge som jag förstörde med bara några ord, ord som gjorde så ont för oss båda.
Drömmar jag byggde upp att de kanske skulle kunna bli vi , försvann , dom var borta med vinden,
Genom bara några tunga ord.
Jag saknar dig , men det kommer annat emellan o det kanske är bra ?
En människa som fick mig att le , fick mig att vilja leva livet fullt ut igen , Men nu kan ja inte mer än sakna dig som den underbara vän du faktiskt också var för mig.

Jag saknar dig mindre o mindre , det kommer annat emellan och de e bra .
Jag saknar dig mindre o mindre , jag har glömt dig en vacker dag ♥





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela