Mål i livet ? ? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mål i livet ? ?

Publicerad 2012-03-08 20:50:06 i Allmänt,

Jag har suttit i 3 dagar med ett papper framför mig och en penna handen .
jag fick i uppgift av min lärare att skriva en topp 5 lista om var ja ville jobba nu efter utbilningen.
Det enda jag skrivit på mitt papper är
Var Jag vill jobba någonstans?
Detta har varit framför mig i 3 dagar nu och jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva?
Vad vill jag med mitt liv egentligen?
Vad vill jag jobba med, vad vill ja göra ?
Jag har många vänner i min ålder som vet exakt va dom ska göra med livet och vet exakt vad dom vill hålla på med för att dom ska lyckas?
vänner som tillomed är yngre än mig.

Någon mer som har sådana här ångest tankar ?




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2012-04-10 17:18:30

gumman allt kommer bli bra fåru se! ha ingen ångest =) du är fortfarande ung... du har all tid i världen och komma på vad du vill göra =)

ses imorgon vännen!!

kram

Postat av: ava miranda

Publicerad 2012-04-29 11:54:35

klockren bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela