Att ta farväl av en Speciell del av livet<3 - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Att ta farväl av en Speciell del av livet<3

Publicerad 2012-05-20 20:05:42 i Allmänt,

I många år har du varit i mitt liv, en ögonsten som alltid funnits där bara ett stenkast ifrån.
Men nu börjar du tina bort, född -91 , har varit en bästa vän , vi har bråkat, du är mamma och världens snällaste.
Men snart kanske det blir tid att ta farväl , en vän för livet var du .
Först hette du Sindra tindra och du lyssnade inte när man ropade på dig ? 
Sen kom papprerna fram och du hette egentligen Madicken , ögonen glittrade verkligen när jag ropade ditt namn första gången.
Jag kommer sakna dig för du är ändå en som har varit i mitt liv sen jag var 7-10 år någonstans där.
Men du kommer få de bättre och inte ha oFårse när du försvinner från mig men än ska ja göra dina sista dagar till de mest värdefulla så jag får det bästa minnet av dig <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela