Mobil blogg från sängen! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mobil blogg från sängen!

Publicerad 2012-05-21 01:36:57 i Allmänt,

Ett bra tag nu har jag mått åt sjuttsingen dåligt , 1-2 veckor har jag haft ständig migrän, trött, seg , känner mig febrig fast jag inte har feber , hängig , känner mig som jag är bakis varenda dag typ.
Till råga på allt detta så kan jag inte sova ordentligt somnar sent på tok för sent och vaknar och är trött o hängig igen dagen efter , mamma pratar om att de kanske är för jag har brist på järn eller något nu igen men jag känner på mig att de är något vad som helst annat, för jag har haft järn brist Grovt innan och då är det magen jag får ont i vilket jag inte har nu :/
Jag känner nästan att imon måste jag ringa till läkare för detta funkar inte längre , speciellt inte när jag jobbar så mkt som jag gör nu för att nå mitt mål med fast jobb någonstans!

Aja lär inte sova på några timmar men kan ju alltid försöka , ha de bra folket !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela