Vänner som bara hör av sig på deras villkor ? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Vänner som bara hör av sig på deras villkor ?

Publicerad 2012-05-20 19:48:52 i Allmänt,

Jag som också många andra har vänner som bara hör av sig när dom har tid eller problem med något.
Visst man ska väl inte skylla ifrån sig för ibland är man kanske så själv.
Men ändå , jag har allt för många vänner som faktiskt gör så .
Vänner som kanske inte hör av sig på månader när man skickar sms eller skriver till dom , men sen när de e något på deras villkor så är de givet att man ska svara så snabbt som möjligt annars så blir dom galna på en ?
Vad är de för vänskap egentligen ? 
Hur mycket tid man själv försöker lägga på en vänskap som inte är besvarad när man själv behöver den ?
Man lägger ner så mkt på att försöka nå med sms, mail, facebook, samtal men inget funkar ?
Detta är frågor jag ligger o tänker på när jag är ledig...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela