Förstå? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Förstå?

Publicerad 2012-11-25 21:48:57 i

Hur ska man göra när man känner att man inte känner sig hemma någonstans ?
Känslan av att man faktiskt inte har ett stabilt hem där man kan skingra tankarna och bara vara ?
Jag har inget sådant ställe , känns hela tiden som att jag bara är på snabb visit där jag sover.
Jag vill ha ett hem , ett eget hem dit jag kan fly när jag inte känner mig som jag borde .
Jag hoppas att jag kan hitta de stället snart , där jag kan vara mig själv och bestämma själv de dagarna jag faktiskt bara vill ligga och vara för mig själv och stänga ute allt !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela