Hur tänkte hon där ?? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Hur tänkte hon där ??

Publicerad 2012-10-12 17:41:35 i

Jag är sådan att jag älskar att kolla olika "kändis" bloggar och idag var ju inget undantag.

Jag gick in på Widerstets blogg och kommer över ett inlägg som kallas "Lackar ur"
Och i de skriver hon om att unga mammor är white trash . 
Personligen tycker jag att hon är mer White Trash än en ung mamma någonsin kommer bli.
Mammor skulle reskera livet för sina barn och inte minst gör dom allt för dom.
Jag har flera vänner som är "unga" mammor och jag tycker då inte att dom är white trash eller något i närheten,
Detta är starka tjejer som gör allt för sina barn om inte mer.
Detta är tjejer jag verkligen ser upp till , dom ändrar hela sin livsstil i princip för att ge allt dom har för att barnen ska få det bästa livet dom någonsin kunde önska sig.
 
Jag förstår inte hur en människa kan säga något sådant bara för att man själv inte har barn.
Så idiotiskt !
 
 Klicka HÄR för att se inlägget.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela