Hey fat girl your boy is fiiine!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Hey fat girl your boy is fiiine!!

Publicerad 2012-09-26 05:43:27 i

Haft en underbart trevlig dag på universal studios med min älskling , på vägen tillbaka till hotellet på tunnelbanan hände något mysko!
En stor svart kvinna börjar prata jätte högt och pekade på mig och Johan och börja prata om att han var snygg , sure inget med de men precis när hon skulle gå av så tog hon tag i min arm och sa "Hey fat girl , your man is fine , if you don't take him i Will take him" blev lite chockad med tanke på i Sverige går man inte direkt fram och kallar något "fat girl " visst bryr ja mig inte om någon tycker jag är tjock men lite kommer upp när man faktiskt känner att man är påväg åt rätt håll och gå ner i vikt . Så de var bara att hålla tillbaka tårarna och försöka se glad ut , de var ju inte bara jag som kollade lite snett på henne utan alla som hörde detta gjorde de , speciellt när de var så att hon faktiskt var större än mig . Men iallafall , bara ca 5 dagar kvar här men börjar faktiskt längta hem lite , saknar svensk mat och familjen !
Tycker de är väldigt synd här i Usa att de är så många hemlösa och drog påverkade människor , men de är ju något man får ta lite tyvärr .
Imorgon blir det grifith park med Johan, Negar och kanske nick, vi ska kolla på en djurpark och lite mer , sen får vi se om de blir lite festande på kvällen ;)

Hoppas alla har det toppen hemma :D
Lite bilder här ifrån kommer dyka upp :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela