... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

...

Publicerad 2013-04-18 18:31:08 i

Sjukskriven ifrån  skolan tills imon (fredag)
Vill inte ens veta allt jag har missat :/
 
Jag mår toppen förutom sjukskrivningen men de e klart ja alltid har tankar som alltid tynger ner mig.
Försöker alltid ha saker för mig bara för att slippa tänka men det är ofta tankarna tränger på.
Jag har börjat känna saknad i mitt liv, som att de är något som fattas.
Men kan inte helt sätta fingret på vad de kan vara.
aja livet löser sig alltid!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela