. . . - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

. . .

Publicerad 2013-04-14 11:47:02 i

Ensam perioden är här.

Jag vet att folk nu kommer tycka vadå du är inte ensam du har dina vänner som du umgås med varje dag.

Men faktiskt , alla har olikaperioder i ens liv och jag har en just nu.

Jag känner mig ensam , jag vet inte hur de kommer sig för jag har världens bästa vänner men de är saker som fattas.
Inget ja letar efter utan bara att de e väldigt ensamt just för tillfället ...
Får se om de blir bättre snart.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela