Gästbloggar ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Gästbloggar !

Publicerad 2013-01-29 08:29:23 i

 
Jaccii här, börjar bli trött på karins kassa bloggande. Så får vell ta tag i det själv liksom.
Kan ju börja med att berätta om våran händelserika helg, trots att karin inte kommer ihåg så mycket.
 
I Fredags möttes vi upp i stan vid halv tio och åkte till solåsen, kollade på present till Melwin, köpte massa onödiga saker och även plastglas inför lördagen. Redan där var det alldeles för mycket pengar som hade bränts.
Åkte vidare till a6 och shoppade loss kläder, hårfärg och ja allt mellan himmel och jord.
Väl i huskvarna igen hämtade vi upp min son hos en kompis, åkte hem med sanna till mig för att göra karins naglar, SUPERSEXIGA. Sen åkte vi vidare till stan för att äta middag, slutade med en bag in box som va svinäcklig, sen en massa shots på krogen. haha. duktigt duktigt. Vi som hade planerat middag och lite vin, en lugn kväll skulle det vara. Men redan där spårade det ur totalt. Aspackade som vi var så dansade vi loss på dansgolven, drack vidare och bara njöt av livet typ. Runt 11 tiden ringde vi även in pernilla, och sen dansade vi vidare hela natten! haha.
 
På lördagen vaknade jag upp hemma bredvid min pojkvän, bakis som bara den och med migrän.
Men det var bara åka ner till pizzerian och äta frulle sen till a6 för att köpa något.
Sen hem och städa och vid tre kom karin igen, lika bakis hon. haha.
Vid sex tiden kom det en del tjejer till mig och vårat sexparty drog igång! Aldrig har jag haft så roligt tidigare, hahaha!
 
Sen drog 8 tjejer ut på krogen, eller 7, kommer inte ihåg.
Shottade, dansade , en hel del drinkar osv. Det spårade här också med andra ord!
varken jag eller karin kommer ihåg så överdrivet mycket av det här, men kul hade vi.
 
Men det var nog allt av våran helg! Nu orkar jag itne blogga mer :(
Men jag älskar dig Karin, föralltid! <3
 
 
Jag är så snygg. haha. Pusssss

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela